
הדברים הטובים באמת מתחילים מבפנים, ועסק מסודר עם מחשבה תחילה מקרין החוצה בצורת הצלחה. שילוט פנים מקצועי לעסק שלכם הוא בחירה במתן תשומת לב פנימה, לפרטים הקטנים שמשפיעים על העסק, ונותנים לו את הייחודיות שלו.
שלטים הם ביטוי של רעיונות, ובסופו של יום, העסק שלכם גם הוא ביטוי של רעיון, של רצון פנימי שלכם להתבטא בעולם. ההקבלה הזו אינה מקרית, כי בסופו של דבר כאשר מבינים את מה שבעלי עסקים מצליחים מבינים ופועלים על פיו – שהכול מתחיל מבפנים, הפרטים הקטנים ביותר מקבלים את החשיבות, ולא לחינם נאמר כי אלוהים מסתתר בפרטים הקטנים.
איזה שילוט פנים עומד לרשותכם:
שילוט פנים הוא כבר מזמן לא שבלונה גסה וחדגונית. עולם השלטים הפנים את הצורך של השוק בבידול והתאמה אישית, ומגוון החומרים וצורות השילוט, בין אם בעיצוב החומר ובין אם בדפוס השונה האפשרי, מציע היום התאמה אישית באמת, לעסק, למיתוג, ולטעם שלכם ושל הלקוחות שלכם.
שילוט הפנים של בניין משרדים ממשלתי יהיה שונה משילוט בעל אותו תוכן כשהוא ממוקם באולם החתונות בו תעשו את האירוע (או לפחות כך יש לקוות). כמו כן לא תשוו בין שלטי פנים של בית מרקחת לאלו של מרחבי עבודה משותפים שהפכו פופולאריים בשנים האחרונות. המגוון עצום, והבחירה המרובה מאפשרת לכם לבחור שלטי פנים מושלמים לעסק שלכם, שלטים התואמים את מה שאתם רוצים לשדר, לעובדים, ללקוחות, ולעצמכם.
חומרים של שילוט פנים
הפרספקס הוא אחד מאותם חומרים נוחים לחיתוך והדפסה, חומר שאפשר לעשות איתו שלטים בגדלים שונים ובצורות שונות, חומר שבעבר היה העיקרי לשילוט הפנים במשרדים פרטיים וציבוריים כאחד. כיום הפרספקס כבר פינה חלק מהמונופול לטובת חומרים מתקדמים ושונים ממנו, כולל, למשל, האלומיניום, חומר גמיש המאפשר מראה שונה מאוד מהפרספקס, בחירה של טעם ועיצוב, אך גם התאמה טכנית במקרים מסוימים.
חומר קל יותר מהפרספקס, אך עמיד פחות ממנו, הינו הקאפה, חומר פופולארי מאוד, קל לתלייה, אך פגיע במיוחד, שכן הקאפה הינה חומר מוקצף ומוקשה. חוסר הגמישות של הקאפה מקבלת פיצוי בגמישות העיצוב שהחומר מאפשר, בהדפסות יצירתיות וצבעוניות, ועוד יתרונות שהוא מציע, שהופכות גם אותו לאחד מהמבוקשים בעולם שילוט הפנים של ארט דיזיין.
למידע נוסף ליחצו – שילוט פנים של ארט דיזיין